Obchodní podmínky


Všeobecné obchodní podmínky platné od 1.1.2010

1. Rozsah platnosti

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží v internetových a jiných obchodech, které provozuje společnost AQUAMID s.r.o., Krátká 1221/2, 693 01 Hustopeče, Česká republika, IČO 26250055 (dále jen "Prodávající"). Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (prodávající) a kupujícího (zákazník)

2. Souhlas s obchodními podmínkami

Objednáním nebo zakoupením zboží souhlasíte s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami. Prodávající si vyhrazuje právo měnit tyto obchodní podmínky. Po jakékoli takovéto změně prodávající zveřejní změněné Všeobecné obchodní podmínky na webových stránkách a prodejnách a tím o této změně informuje uživatele/zákazníka. Takto zveřejněné Všeobecné obchodní podmínky jsou považovány za platné a nahrazují Všeobecné obchodní podmínky platné před datem změny. Objednáním zboží nebo jeho nákupem souhlasíte s právem provozovatele na změnu Všeobecné obchodních podmínek a se způsobem informování zákazníka o změně.

3. Objednávání zboží

Můžete využít jednoho z níže uvedených způsobů objednání zboží:

  • objednávkou učiněnou na těchto stránkách
  • prostřednictvím e-mailu zaslaným přímo na naši e-mailovou adresu je možno objednat pouze zboží neuvedené v nabídce na webových stránkách. V tomto případě Vám zašleme e-mailem Potvrzení Vašeho požadavku a prosíme Vás o jeho zpětné potvrzení.

Veškeré podané objednávky jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a s Reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím. Podáním objednávky kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a jeho nákupech.

Do doby zaplacení celé kupní ceny zůstává zboží majetkem prodávajícího. Záruční doba zboží je uvedena na každém zboží a je platná za podmínky předepsaného používání rovněž uvedeného na zboží nebo v návodu k obsluze. U některých objednávek požadujeme zálohu nebo platbu předem. Nejčastěji se jedná o případy objednávek zboží vyráběného na zakázku. Výjimečně se může stát, že Vámi objednané zboží bude aktuálně vyprodáno. V takovémto případě Vám bude dodáno dodatečně na naše náklady.

4. Storno objednávky

Storno / zrušení objednávky ze strany zákazníka: Objednávku můžete e-mailem stornovat / zrušit do chvíle, než Vám e-mailem dojde její potvrzení. Pozdější zrušení objednávky je možné pouze na základě vzájemné dohody prodávajícího s kupujícím, která musí být v písemné formě (email). Nedojde-li k této dohodě, je kupující povinen zaplatit smluvní pokutu (storno poplatek) v plné výši objednávky, kterou stornoval.

Storno / zrušení objednávky ze strany prodávajícího: Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • Údaje zadané při objednání jsou neúplné či vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašleme informaci na e-mailovou adresu zákazníka.
  • Zboží se již nevyrábí nebo nedodává. V takovém případě bude dodáno zboží, které nahrazuje zboží objednané.
  • Na stránkách našeho obchodu bude nesprávně uvedena cena zboží. I přes naši snahu o co nejmenší počet chyb se může stát, že u vámi objednaného zboží bude uvedena chybná cena. O této skutečnosti budete neprodleně informováni před dodáním zboží a v případě nesouhlasu s novou cenou bude vaše objednávka zrušena. V případě, že jste již zaplatili kupní cenu, bude vám tato částka převedena zpět na váš účet.
  • materiál na stránkách uvedený slouží výhradně k realizaci tiskové zakázky. Samostatný materiál nedodáváme, tyto objednávky budou zrušeny

5. Doručení zboží

Standardní doručení na území České republiky:

  • Zaslání přepravní společností PPL. Čísla balíků zjistíte z faktury, kterou najdete po přihlášení na Váš účet.

Odběratel si vyslovuje souhlas s předáním údajů nutných pro doručení přepravci. Jedná se zejména o adresu doručení a mobilní telefon. Lze také sjednat individuální doručení zboží. Zboží není možno vyzvednout přímo na žádné z našich prodejen.

6. Dodací termíny

Zpravidla je zboží zasíláno v den objednání, pokud zadáte objednávku do 14:00. Objednávky přijaté po 14:00 budou odeslány následující pracovní den. V dokončení objednávky můžete zadat datum, kdy si přejete zboží doručit. Naší snahou bude Vašemu přání dostát.

7. Platba za zboží, cena dopravy

Standardní způsoby plateb za zboží:

  • Platba v hotovosti při převzetí zboží - zboží zaplatíte do rukou dopravce (dobírka). Cena dopravného je 96,- Kč s DPH, cena dobírečného je 36,- Kč s DPH.
  • Platba bezhotovostním převodem před dodáním zboží - platbu poukážete před dodáním zboží na náš účet. Veškeré instrukce pro platbu obdržíte e-mailem s Potvrzením objednávky. Cena dopravného je 96,- Kč s DPH.
  • Při objednávkách nad 10.000,- Kč bez DPH se poplatek za dopravu a dobírku neplatí.

Při využití všech způsobů platby si vyhrazujeme právo změny cen. Platné ceny Vám jsou potvrzeny v okamžiku potvrzení objednávky. Lze také sjednat individuální platební podmínky.

8. Lhůta pro vrácení zboží

Kupujete-li zboží jako soukromá osoba - spotřebitel prostřednictvím eshopu, máte v souladu s § 53 a § 54 Občanského zákoníku možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Pokud se k tomu rozhodnete, kontaktujte nás písemně (email) a uveďte, že žádáte o odstoupení od kupní smlouvy s uvedením čísla daňového dokladu, data nákupu a Vašeho čísla účtu pro vrácení peněz. Zboží zašlete spolu s originálem dokladu o koupi zpět na naši adresu pro reklamace a servis - viz kontakty.

Zboží musí být kompletní včetně příslušenství a nesmí být poškozeno či jinak znehodnoceno. Zboží neposílejte na dobírku, nebylo by přijato. Doporučujeme Vám zasílané zboží pojistit.

9. Reklamace škod vzniklých při dopravě

Reklamace se řídí výhradně Reklamačním řádem prodejce, jež je zveřejněn v prodejnách prodejce nebo na webových stránkách každého eshopu.

10. Reklamace vad dodaného výrobku

Reklamace se řídí výhradně Reklamačním řádem prodejce, jež je zveřejněn v prodejnách prodejce nebo na webových stránkách každého eshopu

Nahrávám strom......

KATEGORIE SLUŽEB

Školení, webináře

Příprava fotografie k tisku

PDV 260

V tomto webináři se naučíte, jak správně upravit fotografii k tisku tak, abyste skutečně dostali to co očekáváte a maximálně využili možností moderních tiskových technologií.

Webinář je pouze pro partnery BASIC, SILVER, GOLD


Nastavení a správa barev

Color TQM

Správné nastavení a pochopení správy barev na Vašem počítači rozhoduje o tom, jak budou Vaše fotografie vypadat. Již nebudete dostávat z tisku tmavé fotografie které se ani barevně neshodují s tím, co vidíte na svém monitoru.

Webinář je pouze pro partnery BASIC, SIVER, GOLD.

NÁKUPNÍ KOŠÍK

Kusů celkem 0 ks
Celková cena 0 Kč

DigitalColor CentrumDigitalnihoTisku obrazek v hlavicce www

Přihlášení

Email: 
Heslo:

DigitalColor

akce právě probíhá ...

xxxxxxxxx